fredag 29 april 2011

Välkommen

Tja!
Fredag är här.
Jag ska ut på stan igen. Ordna med TaxFile nr. Och även ett IBM nr.
Som gör att jag kan jobba som konsult. Är en svensk tjej som är kock,
Hon har en cateringfirma. Och jag ska ev hjälpa henne.

Idag fyller Alejandra år,Bratts flickvän.
Anar tokigheter ikväll.
Nu igen. Är aningens trött.
Men lever man som jag
Hannah Karro gör,
är det bara att välkomna Morgan även denna helg!
Eller hur Flickor ??

Gjorde mitt första Bikram Yoga pass igår kväll.
90 min i 40 graders värme.
Om jag svettades?
ENDA JAG GJORDE.
Om jag gick ner två kilo under 11/2 h är inte helt omöjligt.
My kind of sport. Yoga å underbar värme.
Kan inte bli bättre.


Till alla er där hemma som har möjlighet att hänga på damernas.,gör det åt mig också!
Aningen sugen att ta en vecka hem nu ;) Behöver kankse lite semester från min semester!

Ta hand om er och trevlig fredag! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar