torsdag 14 april 2011

Its a Cruel Cruel World

Hej folk!

Igår firade Miran lilllördag.

Mötte upp min roomie Bratt på North Italian Bar.
Billig öl och trevliga Aussies.
Fick nys om en tjej som jobbar som kock på events och middagar hos folk.
 dom lovade att ringa henne.. YAY
så kanske har jag en chans att få jobba med henne.

Vi gick vidare till Beachroad Hotel,Riktigt ballt ställe. 3 våningar.
Första en lite mer restaurang/lounge
2a våningen var en jättebar med scen.
Med Liveband igår.
Vi var uppe på 3e där de var chill häng ..
Vi hade askul och tjötade om live
t och slog vad om vilka som svenska.

Jag trodde jag hade tokrätt på en kille men det visade sig att han var från Brasilien.




Här bor jag! Min backe ner till stranden..
Några shots och öl senare gick vi till Beach Hotel.
Där Alejandra var,Bratts flickvän.
Som förövrigt är helskön och jävligt rolig.
Det blev tequila race mer öl och rom/cola.
Vin hemma hos oss till tidig morgon.

Ni fattar ju hur jag mått idag. Majgad!

Älskar Sydney mer och mer för varje dag.






Otroligt vackert och störtsköna människor..
Ligger så himla fina hus längs med stranden och jag har hittat mitt favvo..
Kanske kan fråga om dom vill ha mitt hus i lilla Bua..




    Ligger i soffan nu och är halvdöööö..
Vilar mig till imorgon då jag o Amanda skall dricka lite vin vid operabaren och sedan hänga i hennes hus. Där det bor 9 andra svenskar..

Toppen Fredag på ingång...

puss kram....

3 kommentarer:

  1. Hej babe!! Låter som du verkligen lever livet! Hoppas du finner det du söker där nere....förstår att detta måste vara the time of your life! Fortsätt skriv o lägg upp bilder! take care och se upp för vattnet....det är dumt att gå i för djupt!
    Kram kram Mehlin

    SvaraRadera
  2. aloha!!! menar du en het aussiekille månne?? Ja det hoppas bannimej jag oxå hahaha!!! finns lite grann fakt.. imorgon skall de drickas vin vid operabaren du!! ..al du som alltid är uppdaterad el väl påläst.vad ska jag göra i australien..har noll koll... =)))hahhaha ha en bra kväll kram

    SvaraRadera
  3. Gumman gumman!! Du har extra tur, vi har planerat nu en tid att hyra husbil på nz och australien 2013 så nu är jag EXTRA påläst!!! Kanske kan maila dig istället lite info...va har du för mail adress??

    Sen kan jag verkligen förstå att du har massa ögongodis :) drick, sola, glutta på aussie, njut av värmen för mig med....samt gå extra mycket barfota för mig med :)
    Kram kram murre / AL

    SvaraRadera