tisdag 19 april 2011

small town girl

Lilla jag i stora Sydney.
Knappt att jag fattar.
Dagens Bravader ar:
Intervju och lunch med Cori!Typ 1årsedan jag träffade henne!
Efter Cori blir det kaffe i parken..
Yay
 3 Weeds Rozelle heter restaurangen.
Verkar vara cool och ligger i omradet Balmain.
Kolla in
Jag gillade menyn.
Sa om en timme sitter jag dar och marknadsfor mig sjalv.
Hate it..
Cool att jag sprang pa agaren i fredags
och han verkade hur soft som helst.
Och sa har jag en annan grej pa g oxa.
Berattar om det ikvall.
Annu en gang ar jag pa ratt plats, och ratt tillfalle. :)

Shoppade inne pa American Apperal igar!
Slanger upp bild sen..
Sitter pa Wake up hostel just nu
och fortsatter skriva pa detta inlagg som eg skulle
upp igar nar jag var hemma men vart nat dog!

Harligt med varvader mina fina svenskar..
Har gar det mot Vinter! YAY!not..
Borjar komma in i livet har.
Springer av bussen med alla andra aussies
rusar ner till tunnelbanan for att forhoppningsvis hinna med taget in till stan.
Sippar kaffe i parken, njuter va solsken. Moter trevliga ansikten nar man
korsar overgangstallena..Folk sager hej och fragar hur laget ar.
Haromdagen traffade nan random och pratade om livet,Malta och vad som hander och sker..
Bara sadar..Hander inte direkt hemma.
Gillar verkligen pulsen och att vara helt okand..
Sydney jag gillar dig skarpt. Vi kommer trivas ihop du och jag...

En annan sak jag inte skulle kunna leva utan ar:
Spotify och mina lurar !

Mina vanner, onska mig lycka till for snart vet jag om jag har jobb el inte.
Karlek o Respekt till er fran mig..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar