onsdag 27 april 2011

Holy mother of god

Tack o Lov Påsken är över.
Hårdaste påskhelgen i mannaminne.
Mycket fuldans,minnesluckor, och nya vänskaper.

Det gillar vi. 5dagar är över.

Nu ska jag bli tråkig och seriös för några dagar.
Styra upp partysessan. Bankkonto TaxNr och så var det där med jobb.
Tackade nej till jobbet jag fick. Just nu känner jag inte för att tokjobba..250h i månadan. Inget liv bara jobb. Nja... Inte nu. Det var därför jag åkte till Australien för att ta det lite lugnt. Och ha kul!
Så jag lyssnade på mig själv och sa upp mig innan jag ens börjat jobba.
Men det känns bra. Följa magkänslan. Har gjort det ett tag nu och mitt liv funkar rätt bra just nu.

Okej Darlingar, hoppas er påsk var toppen!

Nu ska jag fixa till mig och dra ut på stan..
Fridens

1 kommentar:

  1. du gör helt rätt i det.. Ska snart lägga upp bilder på VÅR påsk. Lite lugnare än din.. ;)
    :*

    SvaraRadera