måndag 11 april 2011

hugo´s

Igår firade vi söndag!
Satt hos mig och lyssnade på massa bra musik.
Michael som skrev det förra inlägget är vän med Samm som jag träffade i Thailand.
Vi mötte sedan upp med Amanda som gjorde oss sällis på dansgolvet!

Hugo´s som övrigt var riktigt nice. Tog lite bilder men dom  blev inget vidare.
Kommer hänga där fler ggr så då får ni bilder.
Var även på The Arq som spelade asagobbabra dansmusik!

Fick i lördags jäkligt ont i mina öron. Försökte tryckutjämna men det blev bara värre.
Nu är det riktigt illa och varar o göra megaont.. ;(

Det regnade mest hela dagen igår och jag sov ganska länge. Fick in en springrunda på eftermiddagen.

Nu ska jag ut köpa mig en mob så jag får ett nummer. Kolla om det finns något coolt ställe jag kan jobba på.

xoxox

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar