fredag 8 april 2011

Amazing

Tja!

Lite nytt om mitt liv.
Somnade inte fören sju imorse. Något Jetlagad. Puhh!
Vaknade runt halv ett..missade min lunch med Cori dock.obs..
Men vi ska ses på dansgolvet imorgon! YEAHHH!

Gjorde mig iordning för att dra in till stan. Hittade inte min nyckel..
Japp jag vet,nu ler ni och tänker.
Skönt hon är sig lik...
And she is!

Typ 2h senare hittade jag den under madrassen liksom! hmm
Tog bussen som går till Bondi Junction.Stort shoppingområde.
Där gick jag loss på massa mat. Mina axlar ömmar som fan nu fakt
Och vet ni, känner redan att jag kommer tokgilla detta land.
Sydney är fab!

Har pratat med folk hemifrån idag ;)SUPER med Viber!
Skaffa ni som inte har. Verkligen bra.

Nu ska jag ducsha och göra mig iordning för vad komma skall.
Hemmakväll el Stök i Bondi!

Älskar mitt liv.
Varma Vindar, Palmer, barfota liv, stranden runt hörnet.
Att ta ett glas vin även om det är måndagkväll!
My cup of tea...

Over and out.


Lite Bilder från mitt Castle..



           


                Vardagsrum & Köket...



                PUSS

2 kommentarer:

  1. men asså bor du hos nån polare nu då eller har du skaffat eget boende???

    /lillis

    SvaraRadera
  2. jag bor hos min förra jobbarkompis lillebror.. :)
    så kind of! ;) han är assoft..
    sydney är så bra ;)
    /mirre

    SvaraRadera