måndag 4 april 2011

Kärlek!

I lördags hade jag fest.
Jag har världens bästa och finaste vänner!
Shit pommes. Älskar er så mycket!
Tack för att ni gjorde min kväll till den bästa !
Sitter här och tänker,och blir alldeles rörd. ;)
Ni är verkligen bäst och jag kommer sakna alla jätte mycket!

Så därför vill  jag att ni följer mig på min resa och lämnar några kommentarer emellanåt.
Min tid i Landet Australien blir säkerligen något av det
bästa jag nånsin gjortoch behöver er med mig..

All kärlek till er, ni är finast och bäst och fab och snuggast!
Puss Puss Puss..
Mer bilder kommer.,börjar med dessa så länge!

Nu skall jag styra upp min väska och det sista inför avresan..
Inte så många timmar kvar.....

5 kommentarer:

  1. Ha en grymme resa!!!!! Hoppas du kan sova lite på planet :)
    /lillis

    SvaraRadera
  2. Tack snällla du! Det hoppas jag verkligen oxå! sist var det sådär,nu är det dubbelt så lång resa!!
    xx

    SvaraRadera
  3. Ha en bra resa och lycka till med allt ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tusen tack Bun! Jag ska göra mitt allra bästa! ;) kram

    SvaraRadera