lördag 16 april 2011

How is it possible

Jag & Amanda körde Aw igår vid operabaren.
Sinnessjukt vackert..

Och där var vi. Rödvin och snack om livet.
Sjukt mycket folk och vi hittade en plats jämte två gubbar.
Började tjöta lite och helt plötsligt så ska jag provjobba på killens restaurang.
Det sjuka var att jag hade mitt CV i Väskan oxå..
Amanda hade skrivet ut det till mig..
Hur stora är dom oddsen?
Vi ramlar på dessa människor där killen äger en restaurang och hans kock slutade i Torsdags.
Och där var jag. :)))
SÅÅ glad....
Allting händer av en anledning..

Måste nog säga att jag fullkomligt är kär i mitt liv just nu.

Kvällen blev inte riktigt som planerat men den blev fruktansvärt bra tillslut ialf..
Vin på Revesis och sedan Thaikäk och mera vin hos oss..
Jag & Alejandra,Bratts Girlfriend. 














Det regnar  i Sydney idag..
Jag har tröttkepsen på och vilar upp mig inför kvällens bravader..
Inflyttningsfest hos Amanda. 9 Svenskar... Tydligen 3 tjejer från Varberg där. Sick..


puss på er och god morgon Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar