söndag 24 april 2011

skräp 1 och skräp 2

 
S T Ö K I G T VÄRRE
Gårdagen ja.
Amanda och jag var ruggigt övertaggade.
ronja jag elisabeth amanda 
Vi hade askul, Verkligen.. Bubbelflaskan tog slut
och hennes Baginbox fick följa med ut på tur.
Träffade två pinglor på tåget som vi blev dödspolare med.
In på club och shotbrickan kom fram.
Sedan är det svart för mig och mitt skräp Amanda.
Vaknade upp kl 08 imorse och kände mig som ett frågetecken!
VArför i Hvete gick vi inte nån mer stans?
Efter nån timme så börjar våra hjärnor funka 
och vi minns att det fanns en taxi..
Men varför åkte vi hem ??
Vi som hade såååå kul!

Det enda rätta är väl att gör om gör rätt ikväll.
Inga klackar som gårdagen för min fötter är ledsna. Ikväll blir de conversen...

Sedan får de blir detox för min kropp börjar bli trött...
puss..


                       hej hej hej



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar