torsdag 21 april 2011

en gång är ingen gång

Vänner.
Australien var en utmaning för mig.
Dels för att jag visste att det skulle innebära mkt egentid.
Egentid är inget jag är bra på. Gillar att tjöta o hänga med folk.
Hela dagen har jag varit med själv. Vi har haft mysigt.
Kom hem och Ed gjorde mig sällis på balkongen.Lyssnade på fin musik i några timmar.
Miran lagade kvälle. Nu sitter jag här på balkongen själv och ska ut på Sydneys gator och träffa nya ansikten. För första ggn i mitt liv ska jag ut själv.
Kan bli kul. Sätter mig i baren och ser vilka nötter som ramlar på en.
Tobbe min äldsta vän har alltid sagt att man ska prova allting en gång.
Så nu lyssnar jag på han å kör en utekväll med Mig!

Ja jävlar! skål för ett bra liv folk!
Love u all and gladis påskis!

2 kommentarer:

  1. Puss systra mi... du är den MODIGASTE person jag känner!!

    SvaraRadera
  2. Tack! Hahaha! är det sant?? lite smått galen kanske? sydney är bra för mig! Im tellin ya! glad påsk!puss

    SvaraRadera