tisdag 12 april 2011

Fördelar

HejHejHej

Idag har Miran Varit på Ikea. SOm ligger utanför stan.
Buss & Tågbyten men jag fixade det! Yay! :) Soo Proud.
Jag gillar livet mer och mer för varje dag här.
Folk går runt med surfbrädor och bara överkroppar. Vilket Gillas.
Att man kan gå på gatan barfota.. vilket många gör.
Att man står på högersidan i rulltrappan om man vill stå still..
Jag är en av dom som alltid går nämligen,.blir asstressad av att folk står stilla..

Vädligt hjälpsamma och genuint trevliga skulle jag vilja säga att människorna är här!
Bor dessutom med två grabs som är aslaidback..

Mitt besök på ikea slutade bra..Hittade massa till mitt hem. Köpte ju givitvis ljus :)ett måste vid ett stop inne på Ikea.

Imorgon blir mitt misson att öppna bankkonto och kolla jobb.
Livet leker och jag njuter!

Tänker på er i ett vårigt Sverige!
p&k

1 kommentar: