onsdag 20 april 2011

good girl



Fixade att ta mig ut till Balmain helt utan bekymmer.
Alltid lite trixit när man ska tajma buss-tåg-buss..
11.59 var jag vid hotellet. 12.15 var vi färdiga.
Idag ska jag iväg på jobb. Börjar vid två och slutar runt 21.

Jag hoppas jag får jobba hela helgen. Alla mina vänner har planer.
Cori bortrest så oxå Alejandra och Bratt.
Edward jobbar. Amanda är i Melbourne.



Alt är att jag går ut själv. Inte helt otippat att jag gör.
Lära känna folk här är inte svårt.
Bara känns grymt konstigt   
But Hey, jag åkte hit själv
så nu får hon jädraimig klara sig själv också.. 


             Nu är det frukost och
             springrunda för mig.
                  
             
 
  



        Hello Bondi Beach!

1 kommentar:

  1. Det är helt underbart att läsa din blog! I dina ord märks det att du mår bra. Du e lite av en idol, tog ditt pick och pack och gav dig iväg bara sådär. Starkt, modigt och jävligt coolt gjort !
    Massa kramar till dig !!!

    SvaraRadera