onsdag 20 april 2011

Finlir

Kul att jag började min första dag med att vara en halvtimmes för sen.
Toksvårt att hitta rätt buss.Chaffisarna skickade runt mig kors och tvärs.
Så min dag började ngt yrt.
Stället som jag trodde var ett ganska simpelt hak.Bättre än bra men ändå inte Topp liksom.
Fett fel på den tjej., FINLIR som fan. 8 kockar och man svarade köksmästaren med
Yes Sir och Yes Chef. Det skojar man inte bort
 7h senare och jag fick gå hem. Jag får jobbet om jag vill.
Han såg potential och vill jag så får jag. Just nu känner mig lite osäker.
Hade ju tänkt att ha ett jobb som inte kräver 200% .
Nu lyckades jag trilla in på ett ställe som ställer höga krav och ett jävla tempo.
Sjukt kul dock.
Men ändå är jag inte helt säker..

Nu ska jag sova ut till imorgon. För då väntar ytterliggare en lång promme och springa och lämna ut cv´s..................

puss o kram

1 kommentar:

  1. Hörrö du!!! Börja med detta jobbet, sen kan du ju söka annat, då ser det ju jätte bra ut om du jobbat på en sådan bra restaurang förstår du väl!! GO FOR IT!!!! Va rädd om dig och njut av livet!! Glad Påsk XOXO

    SvaraRadera