söndag 17 april 2011

same shit

Hej Goddag Tjena Tjabba

Det finns inga ord som beskriver vår kväll igår.

Amanda är samma skräp som jag. Utan tvekan.
Samma kärlek till musik,kläder och Party! 

Igår tog en bubbelflaska slut en flarra bacardi och lite rom på det.
Ni fattar ju i vilken form vi var i
när vi kom till Kings x...
Vi hade kul dansade gick in och ut från Hugos.
För vi var typ i"IQ badboll mode"..

Hoppade in i en bil för vi orkade inte vänta på taxi..
Vi skulle till ett annat ställe som vi trodde låg en bit bort men de var bara runt hörnet.
Skjuts fick vi ialf...
dans drama & tårar skoskav a rang, arga vakter.
Insmittning på klubb fast vi inte fick.
Nattamat hemma hos mig!

Imorse var både jag & Amanda undrande om vad som eg hände.
OKLARA SMS & samtal hade gjorts..

Jag avslutar med att säga

HEY GIRL HEY!
 

 Nu family dinner and movie night!

Steve,tack för finaste kortet på Mini...
behövde den idag när bakfyllan var rätt tuff mot mig..xx

4 kommentarer:

  1. Lev livet till fullo!!!!
    /lillis

    SvaraRadera
  2. japp,försöker ;) har de bra här! hur har du det?bjuder sverige på vår??

    SvaraRadera
  3. Haha härligt! Kör på! På fredag entrar jag Varberg och tanken är att ta staden med storm :) Steve bjuder på föris på fredagen, på lördagen kör jag med Lisa som äntligen flyttat hem! Tänk om vi sprang på varandra på Såsen på lördag, vad glad jag skulle bli :) kram

    SvaraRadera
  4. jajamensan våren har kommit - peppar peppar ta i trä! riktigt gött!!!
    /lillis

    SvaraRadera