onsdag 14 september 2011

what you gonna dooo when they come for U!

Hej!
Japp då var det klart.
Det var inte så farligt som jag trodde.


Man kände sig mest bajjig HELA TIDEN.
Samtidigt som någon masserade min mage.
Helt plötsligt var mina tarmar rena.
Bokade in 2ggr till för att få rejäl effekt.
Varför inte göra det rejält liksom! Lika BÄST!

Detox 4real.
Jag är bannemej tuff om jag får säga det själv.
VA? nu kan jag bara rekommendera alla att prova.
Har ikväll börjat dricka Klorofyll i mitt vatten.
Ska tydligen oxå vara bra   




Kan det varaLåten om Miranda som satt sina spår i mig.
På dagis fanns det en kille som alltid sjöng denna för mig;

'Låtsas Miranda Hon är lite Tokig. 
När vägen är lång säger hon den är krokig
När dockan är klädd säger hon den är bar !!

Mer än så minns jag inte. Men jag är tokig och alltid tvärtom Punkt!
Du visste vad du sjöng om lille Pär.

Nu ska jag sova. Kisses..

3 kommentarer:

  1. Fyttifasiken va läskigt! men säkerligen kalasbra! =)

    SvaraRadera
  2. läskigt men inte jättteläskigt som jag trodde. jag är glad att jag vågade. har tänkt på det nåra år!;)

    SvaraRadera