lördag 3 september 2011

dont say its over


Slutade precis jobbet och hamnade utanför
Amandas jobb igen.Lagom skräpigt att sitta bakom en mur vid ett Motel.
Känns lite som en gränd. Hahaha!

Lördagar är ingen höjdare att jobba alltså.
FiiFAnn va folk.
Solen sken precis hela dagen och Sydney håller på att blomma ut.
Ska gå ialf halva vägen hem idag , kan behövas efter detta passet.
Om jag ska vara riktigt duktig så kanske jag slänger ihop en soppa efter jobbet.

Ja Syster, du har så rätt. Övning ger färdighet.
Jag behöver väl egentid.. så sjukt tråkigt bara.
Nu jobbar jag  8dar isträck så de blir inte så mycket tid över till annat än jobb yoga och sova!
Fint tycker jag.


Rum i hus kirrat! 21 sept kommer jag flytta in till stan med bra människor.
Yay!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar