fredag 2 september 2011

ill be alright ill be fine!

photomap

Woho Fredagkväll är här! Jag känner vino och mys... Men ist ska jag bara hem å lägga mig in princip. Att ha massa egentid är inget jag gillar! Speciellt inte utan internet hemma. Tror jag fick nån slags reality check i eftermiddags.. Jag är tillbaka här igen efter världens bästa sommar! 7 dagar sedan var jag pappa och Mille påväg till Borås djurpark. På kvällen fick jag massa kramar vilket jag gillar.. och rödvin.. och hejdå från människor jag gillar!Vad ska ni göra ikväll!? tell me.. ;) poss!

1 kommentar:

  1. ..och så fick du till sist en slängpuss från en surfis i Viskafors, men den satt långt inne.

    Ta dig tid att hitta lite lugn i att vara ensam, det behöver du också. Att alltid behöva ha sällskap blir jobbigt i längden, du blir rädd för ensamheten..
    Lite meditation och yoga kanske?

    I V-forska hemmet är det mat och mys för Ann-Britt och Fia, medan jag ska ligga inne i sovrummet och titta ikapp på en massa TV-serier som jag spelat in. DET är egentid för mig. ;)
    Prinsen ska sova över hos sina kusiner Andreas och Alex. DET är egentid för Mille. ;)

    PoK <3

    SvaraRadera