söndag 4 september 2011

Man blir glad av att säga heeeeeej


Testa och säg Heeeeeeej lite sakta o med ljus röst!
Man blir glad. Ialf jag.
Tänker på när jag glider in på Oscars kl 01.40 efter ha blivet hemskickad av vännerna.. då kommer la jag tbax efter nån timme och Säger ;
HEEEEEeeeeeiiiiij ! ;)
lagom blöt och glad..
Efter denna sommarn gillar jag ännu
mer att säga heeeeejeee faktiskt...


Har haft en superbra dag på jobbet. 
Lagom chill och massa snälla människor
som gett mig massa energi.
Fick reda på att 
The Tallest Man on Earth 
spelar här i Oktober och så oxå Lilla 
Lykke Li
Mina favoriter, kan ni tänka!
Well, Right place at the right time! ;)







1 kommentar:

  1. hahahaha frågan e om du verkligen minns när du kommer tillbaka till oscars den kvällen?=) fina mirre, puss

    SvaraRadera