söndag 25 september 2011

du o jag karro

Ligger i min säng och tänker på Karolin.

Som vi har skrattat ihop i sommar.
Tänker på vinkvällen då hon messade och frågade om Lov om att få gå hem, till Bartendern..
När vi båda trodde att jag följde henne hem till dörren men inte gjorde det.
El när vi skrattde åt mig för jag tycker man ska fråga om lov först.

Gör Om gör rätt, läs vad karro skrev..Så ingen missförstår.. :)

När vi åt lunch på en parkbänk vid en cykelväg och var dödsbakis..
När vi sippade kaffe och kollade på fiskmåsen som åt ett gäng med muffinsformar.

Ja du lilla hjärtat. Jag saknar dig och kommer till dig nästa vår! mycket nöje tills dess..
puss


2 kommentarer:

  1. Haha, du är la för söt. men snuttan. detta kan misstolkas. "fråga om lov om att få gå hem, till bartendern.." låter som att jag ville gå hem till bartendern,inte gå hem och frågade bartendern om lov. Snälla söta ändra det! du vet ju hur rykten florerar annars! PLEASE

    SvaraRadera
  2. haha alltså jag fattade ju.. och du fattade.. men alla andra trodde nog något helt annat!! =)

    SvaraRadera