lördag 10 september 2011

Thats how I feel about You



Tack & Lov. Ledig dag.
Fi satan va duktigt jag varit!.
Jobbat som en tok 8dar på raken nu.
Kan lova att det tar på krafterna att vara på Kawa.
Ett av Sydney mest populära fik.
Nån dag innan jag började jobba hade
Orlando Bloom & Miranda Kerr varit där.
Tydligen är Kawa ganska kändistätt..
Jag har noll koll på celeberties..
ev hade jag känt igen Orlando men det är knappt.
Igår var vi en man kort och det var en solig fredags eftermiddag
= KAOS... anyway..
Lucy sa till mig att jag köper ett glas vin till dig
för det är det minsta vi är värda efter denna galna kväll.
Sagt och gjort.
Vi hamnade på Lou Bar som är ett litet mysigt hak.
Perfekt för lite vino.

Helt slut och jävligt värda ett glas rött satt vi där och pratade om livet i flera timmar.
Oj vad jag behövde det.


Hängde lite på stranden efter jobbet. Skulle knäppa lite bilder på asastora vågor..
hmmm ja..blev nästan utspolad när jag stod där.
En våg kom och jag blev blöt enda upp till låren..hahaha!
Jäklar vilken sjö det var! flera tysen som surfa..typ :)
Tycker det ser lite läskigt ut..många som flög höger o vänster..
Jag fick gå barfota hem.
Denna lördagskväll har jag även badat badkar
och druckit te och pratat med lilla Mia <3

Ordning och reda på mig nuförtii´n.

KiSSeS

1 kommentar:

  1. Men snälla söta blinda syster! Man VET hur Orlando ser ut - så ÄR det bara!

    SvaraRadera