onsdag 21 september 2011

Tro på det och det kommer till dig

HEEEEEJjjjjjjjeeeee

Vet ni. Idag flyttar jag från Bästa Bondi.

Inget mer 3min ner till havet inte.
Men 5min till jobb vilket är nice.
Och nära A.L Karlsson vilket oxå är råbra.
I coola Surry finns det finfina hak vilket jag gillar.








I en tid nu så har jag tagit två Ängla kort om dagen. Fick av min moster innan jag reste iväg.
Jag gillar änglar. Ibland träffar dom rakt in i hjärtat. Scary sometimes.
Hör här;

Nadiel
Ängeln för förflyttning och rörelse. 
Han skrudar sig i djuplila och säger att bostadsbyten
eller förbättringar kommer skänka lycka.

Kort numero 2

Suíel
En jordängel som skyddar mot jordbävningar och naturkatastrofer.
Han beskyddar mot olyckor och skyddar ditt hem mot inkräktare.

Dessa två kort får jag dagen då jag ska flytta och lämna
Bondi som jag bott i 4mån..

Annars känner jag mig mest ruggigt fräsch och förskämt lycklig.
puss

5 kommentarer:

  1. Kunde ju inte vara mer passande.. lycka till med flytten nu.. *poss*

    SvaraRadera
  2. Blir lite snurrigt av tidskillnande, men tror bestämt du fyller år
    Grattis och lycka till med de nya boendet. Skicka gärna hem lite värme till oss här regnar vi bort.
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Tusen tAck! jag är 8h framför er! så snart fyller jag år ! ;) värme o sol kommer! ;) x

    SvaraRadera
  4. Ohhh så kuuul Miranda!!!!Man får vad man önskar verkligen,häftigt med Änglakorten <3 Vi kom hem idag o har haft det kanon!Grattis igen o hoppas din dag har varit kanon :) Fortsätt att ha det bäst!!!!Kramar i massor moster Florence !!

    SvaraRadera
  5. Glömde fråga ;) Vad e det för jobb du fått? Oh grattis till nytt jobb o bostad fantastiskt ju,eller såklart att du fått det kanon :)Moster !!!

    SvaraRadera