torsdag 22 september 2011

The Way to Happines

Hej.
Tänk att jag skulle bli såpass vettig vid ynka 28års ålder.
Vuxen var jag vid 18 typ. När jag fyllde 25 så försvann allt sånt där
med fast jobb rutiner 7-16 jobb mån-fre.
Utan jag blev alldeles för nyfiken på hur det var att ha ett liv som jag gör det jag vill.
Ett liv utan något som håller mig fast.
Kan väl säg att jag är precis där jag vill vara nu. FRI.
Tack till mig själv..hihhihhi!
Lucy in the sky ger mig nycklarna till Bourke str 518..


Startade dagen med morgonprommis med Amanda. Köpte massa jordgubbar
melon o kiwi. Kokta gröt och satte oss i solen på vår baksida.


Asmysigt. Perfekt start.
Nu blir det dusch och sedan jobb 6h.
Lucy har styrt upp födelsedagsfest,avskedsmiddag för mig,henne och Satish
som ska sluta hos oss.
Ska bli riktigt kul.
Har aldrig provat Vietnamesisk mat!
Stort!
Något som oxå var cool idag var
att vi såg svarta svanar.
Visste inte ens att det fanns svarta svanar.

Såg precis att vi har 3 stycken palmer i vår trädgård.
hahahaha! första gången jag har det.Mycket nu!

Puss & Kärlek från mig!

1 kommentar:

  1. Låter som du har haft en riktigt bra födelsedag och befinner dig på helt rätt ställe för att fira den. *pusskram**

    SvaraRadera