tisdag 20 september 2011

Lillan blir stor

På min födelsedag iår önskar jag mig bara Pussar!
Poss på monnen helst! hahaha Sommarn 2011 var den bästa på länge.
Så många tokiga saker hände, hahaha! Min lilla Karofiin! O HänaHun ImsanBimsan
Och Galenpannan Mia som pratar med Svante el mest om Mousse!
mina fadäser har jag glömt...

På onsdag flyttar jag till mitt rum! Slut på Zigienarliv nu.
Tänk att jag levt i en väska och haft min gardrob i min bil sedan JULI!
Ska bli gott att gå till jobbet och ha nära till Amanda Lovisa.
Som förövrigt var på dejt med en kille vars bror spelar i The Streets!
Jag gillar´t! hörde jag afterparty på Park Life eller!



Livet här är bra jag gillar Våren som är varmare än vår högsommar. PUNKT.

2 kommentarer:

  1. Aaaaaaw blir fint att ha dig här i Surry :)

    SvaraRadera
  2. Massa pussar på mooooooonnen!! Från ImsanBimsan
    ;)

    SvaraRadera