lördag 24 september 2011

I love U long

Hej vänner!
First of all. Min dag igår var freaking fabtastic!
Så många fina människor jag har i mitt liv. Blir helt rörd.
Helt sjukt att så många tänkte på mig igår. :)
Var över 200 grattisinlägg på Fejjan..Några på Bloggen. Sms.
Kramar på jobbet. Ja shit. Vilken 28 årsdag hon fick sig.

Efter jobbet var vi och åt middag. Vietnamiskt.
Asagobbagött! ;) Lite sliriga trillade vi vidare till en trevlig bar, Ching-a-lings
sedan till The Arq som är en nattklubb. Sydneys största Gayklubb fakt.
Vår vän Aaron,stammis på Kawa jobbar där som draqshowartist!
Jösses vilket ös och jäklar va snugga alla var.
Efter den showen drog vi vidare till min favobar, Flinders.
Där blev det dans och shots. Whisky shots med cornishons..
jävlar i havet vad äckligt! aldrig mer.
Idag vart det fruktansvärt mycket tröttkeps på mig.
Jättelängesedan jag var bakfull. fiifan!






Nu ligger jag i min säng har massa tända ljus och rökelser tända.
Film el ev ska jag börja kolla Sons of Anarchy...
Imorgon väntar mer jobb och party med mina tjejer i Bondi..
Fullt ös!.






Världens bästa Jonny! Vi jobbar ihop! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar