måndag 12 september 2011

Just give me some Candy before I go

Jag gillar vår i Sydney.

Och jag har ledig dag på Onsdag och Söndag!
DubbelYay på den!

Idag har jag spelat fin musik på jobbet..
Massa Tallest Man. Solander.Johnossi Radical Face
Mer Tallest Man Okkervil River ja och några till ....


Jag älskar musik! Ser framemot stränder och bra musik i mina lurar utan jobb...
Min jobbarkompis sa att jag har bra smak med tanke på att jag är vit och tjej!? ha!? :) knas.





Och så var den en kille som tyckte jag hade vackra ögon...
Ni hör ju.. En tjej med bra musiksmak och fina ögon.
Man tackar!

5 kommentarer:

  1. LOVE! Jag vill vara i sidney med dig.. saknar dig och hjärtar dig massa.. skvätter på mig din parfym mest hela tiden nu! HJÄRTAA /Karolin

    SvaraRadera
  2. I ssiiiidddnii! =) ja här är rätt ball! Tänk om du varit här med mig..Så kul! då hade vi köpt en buss och glidit genom landet.. som två hippies! ojjjj vad mkt gilla det är på den! spruta på du bara! im with ya giiiirll! poss!

    SvaraRadera
  3. Vad jag kommer ihåg lyssnade du knappt på musik när du var liten.. och du läste inga böcker heller. :))

    The Gossip - Heavy Cross (litet tips bara om du har missat dem (henne))

    SvaraRadera
  4. systeryster..inte missat.kommer se dem på en festiuval om 3 veckor! ;) yiiiaaay!

    SvaraRadera