söndag 11 september 2011

Härliga Bondi Market. Min första gång här och det fanns jätte mycket fint. Köpt mig en prickig blus två ringar. Dofttvålar och så hann jag med att bli spådd med TarotKort.
Hon sa mycket intressant och jag kan bara hålla med om vad som komma skall. Och att jag bara skall vara för tillfället och ta saker som dom kommer. No plans. you just wait and see girl. Things will work out for you in that way you want. Änglarna var med mig och dte var kul att prata om dem. Så oxå att jag alltid har pengar och det finns ingen oro att vart jag än kommer vara så har jag alltid rikedom typ..
kort sammanfattat så känner jag mig mkt mer lättad och glad.
Nu äter jag en asagrym risotto.. ska köpa ett par skor till jobbet och sedan boka in Yoga!
Ikväll blire det dejt med Amanda!

Tjing!

1 kommentar:

  1. ..och så är det ju; du är alltid rik, antingen det är på pengar eller på kärlek.

    SvaraRadera