måndag 30 maj 2011

Things You love You will loose

Hej mina älskade.
Vaknade upp med dålig magkänsla och ruggig hemlängtan.
Det har nu gått nio veckor utan alla er.
Pratade med Karro häromdagen som gjorde mig mycket glad men oxå otroligt ledsen.
Henne har jag inte fått kramats med sedan 2010 i Mars.
Vi pratade mycket om Linneá. Vår farmor, om hur mycket hon betyder
och hur mycket inspiration hon givit oss.
 Tusen Tack för det!



Livet är Sydney är spännande Galet och underbart.
Samtidigt som jag har hemlängtan och saknar mina finaste vänner
och familj.
I en storstad är det svårt att träffa trevliga människor.
På ytan är dom underbara, kanske tillochmed dem bästa jag mött.
Efter ett tag inser man motsatsen och jag blir så ledsen.
Måste jobba på att inte tro det bästa om alla dödliga levande.
BLÅÖGD så de är skrämmande. Låg väl och tänkte på detta inatt
och åkte med gråten i halsen till jobbet imorse.

För några sekunder tänkte jag att VA FAN! Du kunde väl stannat i Varberg och
varit nöjd med allt som finns omkring dig! MÄNNISKA.
Lika mycket som jag älskar mitt spontana jag Hatar jag det.
Zigienar liv dreamin är fint men gör samtidigt ont.
Att inte höra hemma på något sätt. Att alltid drömma om nya mål.
VA?

Mina jobbarkompisar gav mig massa varma kramar och jag blev lite gladare.
Kom hem till ännu bättre roomies som jag lagade middag åt ikväll.
Och insåg faktiskt att Vi har ett liv! Lev det medans du kan!



 Puss

5 kommentarer:

  1. ...och vi FINNS ju alltid kvar! ♥♥♥


    (Vilken blick den där killen har - och mun! Jättefin!! ;) )

    SvaraRadera
  2. Jobbigt med hemlängtan.. Det går snart över. Det är nu du ska njuta och leva livet. Varberg och framförallt alla vänner finns ju kvar. Och fortare än du anar så kommer du vara tebax här med fantastiska minnen för livet. Sköt om dig!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Här hemma händer inte så mycket gumman, sommaren är sakta men säkert på väg vilket är underbart. Hemlängtan förstår jag att du har men va fasiken vi alla finns kvar när du kommer hem, Varberg finns definitivt kvar när du kommer hem och allt kommer vara precis som vanligt igen. Det är bara nu det är lite annorlunda. Passa på att lev, njut och fortsätt ta dagen som den kommer, du kommer aldrig att ångra det. Bara det du inte gjorde !! Du saknas här hemma. Styrkekramar till dig !

    SvaraRadera
  4. styrkekramar!!
    /lillis

    SvaraRadera
  5. Tack allesammans! Idag är Miran piggare ;)

    SvaraRadera