onsdag 4 maj 2011

211 kaffe senare

Tja!

Vad är det som händer i Världen.
Obama död.
Prinsen i England gifter sig och ni får snö i Sverige!
WTF

Jag läser aldrig nyheter, har aldrig på tvn.
Utan detta har helt obemärkt gått förbi.
Fan va gott det är att inte kolla nyheter.
Nyheterna är bara trist och dumt.


Senaste på jobbfronten.
Jag har Schema nu.
Söndagar-Torsdagar jobbar jag mellan 10.30 -18.30
Perfekt!
Fredag Lördag fri.
Igår stack vi till en skräpig pub dirr efter jobb.
Drinkar för 5dollar.
Ynka 32 spänn för en drink/öl/vin.
Trillade in på lite ställen.
Det blev fuldans och Sailor Jerry Rum.

Shidy Pines,Var ett råtirr ställe!



Omeletten smakade gott nu ska jag ut och röra på mig.
puss

Ha en trevlig quiz vänner....
till dom i Varberg...

2 kommentarer:

  1. haha så gulligt...
    osama är det som trippat vidare...
    obama är presidenten... ;)

    SvaraRadera
  2. HAHAHA JA JAG SÅG DETTA NU.... aMANDA PÅPEKADE DET! OBSSSIEES!

    SvaraRadera