torsdag 5 maj 2011

Skynda Fynda!

Surry Hills är amazing.
våra fina visitkort,undra om ngn använt dem?man kan skriva sitt nr på baksidan
Solen skiner in på oss i Kawa Cafe.
Folk myser när höstlöven faller.
Har varit runt 20 grader och solsken.
Som en underbar höstdag i September fast i Maj.
Strange.
Strange är oxå att jag lärt mig göra kaffe hyffsat bra.
Första veckan avklarad.
 


BOOOOM!
Fått fina jobbarkompisar och har haft jäkligt kul
Efter jobbet idag stack jag in på några Vintage Butiker och fyndade en ny Cardigan.
Eftersom det börjar bli kyligt behövde jag en lite varmare så 250:-
senare och denna skönhet vare min.
VOILA


En blomma för varje vän.
Hej & Välkommen  höstkofta,
du kommer värma mig
nu när löven faller..
låt mig presentera min WALK IN CLOSET till sovrum! mina kläder hänger på mina väggar.


Köpte med mig Indiskt och har slappat i soffan ikväll.
Med min Roomie och hans underbara flickvän.

Har gjort en playlist till jobbet. Jösses Vad vi pumpar svenskmusik.
Jens Lekman, Lisa Pedersen, Robyn, Johnossi,Timo Räisänen,jose Gonzalez Hoffmaestro.
Massa sköngung så lyssna in min Playlist om ni vill ha bra skit
i lurarna på bussen som jag har ;)
KAWA PLAYLIST

Dessutom vill jag oxå nämna att det är exakt 14 månadersedan jag kramades med Karro.
AJJJJ! Saknar dig min lilla loppa. Helt otroligt att vi varit ifrån varann så länge.
DU har ju varit vid min sida typ i 24år... GOTTDAMNIT!
Så du får en låt av mig idag.
Som en väldigt väldigt vacker tjej sjunger.
I Wish You Were Here

Nu är det sovtime!imorgon har jag sovmorgon!
YAY och så firar jag fredag...

2 kommentarer:

  1. Tack finaste Miranda, jag saknar dig så det gör ont också.. kan inte fatta att det gått så lång tid. minns när du för 100 år sedan skulle åka till asien i tre månadeer o jag trodde jag skulle dö..

    Va för tjej menar du?. Wish you were here är ju Pink Floyd? eller vilken menar du love?
    Karolin

    SvaraRadera
  2. hi girl! du får klicka på länken..låten..Maya Ous Lady! =) hahha de var ett tagsen det..3mån..nu har det gått 14, ska försöka komma i AUg!om det inte kostar anus! pusssss

    SvaraRadera