måndag 2 maj 2011

ja,varför bryta en trend

Igår var det stök.
Mirran var skötsam, men Amanda däremot blev bubblig av sin flarra Brut.
Hahah!
Så jag stannade kvar medans tjejen åkte hem.
Tjötade med en Dj som bodde i Sydney,LA spelade i NY och London.
Han var i Stockholm förra sommarn och festade med Vår prins Karl-Philip.
Knasigt.
Försökte toppa med min historia,dock mindre intressant,.
Buatjej som packade väskan och flyttade till Sydney.

Som  numer är Barrista på ett Cafe´i Surray Hills.

Som förövrigt är ett assoft område i Sydney.
Slå den MR DJ !just det,han var modell också..

Nya skor på mig. I lööv..
Sket typ knäck idag när jag kom till jobbet och jag fick reda på att
-Miranda, U are on the floor today...
MAJGAD!
Tjejen som hatar att servera,svara på frågor. Duka Duka av..le och vara sjukt hjälpsam.
Ett Cafe i storstan är bannimej inga lugna stunder. Folk jobbar ju så himla olika.
Dessutom skulle jag lära mig att gör alla kaffe och teér oxå.
Min dag var aningens stressig och jag var panikslagen!
inte ofta jag blir stressad fakt..

HERREJÄVLAR säger jag bara. Jag fixade det på ngt konstigt sätt.
Men jag ska vara i köket,det är där jag hör hemma.
Göra kaffe Smoothies och Juicer funkar.
Men att servera är inte min grej..
Nu är de Australiens Fashion Week.
Mycket modeller trillar in på Kawa Cafe. Gilla på den!

Jag överlevde dagen. Och kommer bli förbannat bra på att göra kaffe ialf.

Måste nämna att killarna i Sydney kan vara sjukt heta,soft stil och jag gillart.
Men alla är ju GAY här.. Visste inte att Sydney var stad nr 2 på flest antal gay.
Ska jag lägga in nån stöt och hoppas på att grabben är Bi månne?

Ja vem vet! Ögongodis funkar.
I Sydney är väldigt många modemedvetna och har sina egna stilar. Mycket Vintage.
Mycket 70-tal. You go Sydney! Jag gillar dig!

kvällsmat promme och film väntar fröken.
Imorgon är det ny intervju och jobb...

Kramar!

9 kommentarer:

  1. kaffe smoothie???
    berätta hur en vanlig dödlig som en själv kan göra en såååååån....?
    please... :D

    /Lillis

    SvaraRadera
  2. haha! ska vara Kaffe, smoothie..jag är så slarvig när jag skriver.. men om jag skulle göra kaffe smoothie hade jag tagit 0,5dl kallt bryggkaffe..2dl yoghurt och om du vill ha socker släng i det med lite mjölk,så har du dig en kaffesmoothie! =) hahah!
    x

    SvaraRadera
  3. haha... okej... supergrymme i alla fall ju! ;)
    thanx!
    /lillis

    SvaraRadera
  4. Neeee va ar det for bild ud vaskat fram? vi far borja hanga pa strippklubb, dar ar iaf killarna intresserade av giiiiiiiiiiirlssss ;)

    SvaraRadera
  5. kallr du oss giiiiirrrllss? skräp? hahah! nu ska jag svira om för jobbet <3 kramis

    SvaraRadera
  6. kan ju meddela att det snöar på västkusten!!!
    /lillis
    :(

    SvaraRadera
  7. men va fan! inte okej,ni hade väl sommarvärme! WTF! hår e ca 19grader o höstväder!" helt okej men ändå kallt! brrrrr

    SvaraRadera
  8. Det är skiiitkallt idag!
    har tagit på mig min kalla vinterjacka idag. fick liksom byta tillbaka..
    Vet inte om mitt Meddelande om att jag träffade Morgan i baren kom fram. Vi saknade dig..
    kram

    SvaraRadera