fredag 27 maj 2011

Lyx

Igår hamnade jag o Amanda på Svenska Kyrkan
Fick gratis tårta och MirreVirre köpte Kaviar.
Stod och dreglade vid bilarna men sparar dom till nästa besök.
Det är så att jag o amanda har bestämt oss för att sluta stöka
och hänga på gudtjänst o grejjer ist!
Eller hur...
Vi är redan förlorade..
Men sjukt bra med svenskt godis och trevliga människor.


I Australien är inget det inte så noga med något faktiskt.
Slitet gammalt whatever.. så länge kaffet smakar och man kan leverera typ..
Insåg precis att jag har blivet osvensk av mig och van vid standarden här..
Speciellt när tobbe skriver så här på fejjan ;


  • Tobbe du har så rätt. 
    Gammalt 
    slitet,skräpigt.
    Men ack va kul vi har tillsammans på Kawa.


1 kommentar:

  1. Ha jag tycker det är riktit spännande att följa dig. Du gör det som vanliga dödliga bara drömmer om.
    Att gå till Sv.kyrkan är inte fel i australien har jag förstått. Har en väninna som bodde i Australien i många år och gick i kyrkan utan att vara troende. Fördelen som hon sa var att man kan få mycket hjälp med praktiska saker. Regler, lagar och annan byråkrati som man inte känner till etc etc

    /Johanna Svahn

    SvaraRadera