onsdag 11 maj 2011

längesedansist

hej allesusamman.
Jag lever. Har varit upptagen nästan varje kväll.
Hua!


Drinkar hit Och drinkar dit.
Jobb o lite sömn.



Min vän Camden spelar i ett band..
Och det lät jäkligt bra.
Skivkontrakt på G.
Härlig Tisdag med massa vänner på baren
Ching-a-lings... Ännu ett GULDHAK!









I lördags så fyndade jag lite nytt på härliga Fringe Bar.
Dom kör marknad inne på en bar på Lördagarna.




Lite Vintage Och lite Nytt. Gillart!
Ashärlig stickad tröja med den största
uringningen ever...
Halsbandet är oxå nytt. Äntligen har jag en tand!







Äntligen äger jag en tröja som halva Sverige har.
Börjar bli bra kallt här så den var jag i stort behov av.

Tjejerna jag köpte kläderna av bjöd in mig & Amanda på
deras fashionshow denna fredag.
Mingel och Goddiebags och billiga drinkar.
Det ni!

Det ljuva livet i Sydney fortsätter..


Och dessa klackarna är också nya.
Megahöga och alldeles alldeles underbara..
sötaste sockarna på och kvällen var räddad

  


                           

                       TA TA...

3 kommentarer: