lördag 7 maj 2011

Eufori

Hej!
Solig eftermiddag på Sydneys gator.
Jag & Amanda har varit ute och Shoppat!
Här finns så mky fint så man blir galen!
HAr fyndat koftor idag+ söta sockar.
Vi har pratat om livet och har sjukt mycket gemensamt.
Lite Creepy. Men jag som fascineras över varför människor kommer in ens liv blir inte det minsta förvånad över att Amanda och Jag har samma livserfarenheter.

Nu ska jag ut på prommenix.
Duscha & Svira om för 25års fest.
Alla mina jobbarkompisar kommer dit och de kommer bli en grymmekväll.
Skötsamt och tidig hemgång för Miran jobbare imorgon.

Jag mår bättre än nånsin och njuter av mitt liv.
Jag älskar att jag är spontan.

Love Life Live Life, right?

puss kram

1 kommentar:

  1. Jodå. jag ska leta upp bilderna. Plötsligt kommer det upp ett inlägg med Way Out West 2009 :)

    SvaraRadera