lördag 7 maj 2011

Höstlöv & Kaffe

BON IVER.
Varför har jag aldrig lyssnat på er innan för!????
Om jag gillar dem. ENDA jag gör. Hua!
Vet att jag såg dem på Way Out West ett år..

Igår hängde jag på stan. Drack 1 L kaffe på mitt jobb.
Skrev CV som aldrig förr.
Alejandra ringde vid 16tiden och frågade om jag ville Aw.
En timme senare sitter vi på balkongen med två flarror vin och pratar
om livet resor,kärlekar och massa galet!

Helt plötsligt trillade vi in på Shady Pines The Arq och Flinders.
Vi avslutade kvällen på vår balkong.


Nu har jag ätit frukost och ska på date med Amanda Lovisa Karlsson.
Tycker VERKLIGEN du ska tänka över att lämna oss här.
Jag och Alex pratade om detta igår och känner att du ska stanna.

PLZ DON`T GO!

2 kommentarer:

  1. Bon Iver är grymme!
    Men minns du inte? Vi satt ju med våra kaffe i brassestolarna utanför tältet. Fnissade och var lite lagom salong..
    I år blir det Edward Shape & The Magnetic Zeros.
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Va gulliga ni är :))) <3 jag tänker, och tänker och tänker, överväger, har ångest... Buuuuh hatar beslut!!

    SvaraRadera