lördag 14 maj 2011

hujeda mig

Sket nästan precis på mig.
Grannhuset ligger jäkligt nära oss..
Jag stod och diskade och i fönstret ser jag en man och jag tror han e bakom mig!
Fy fasen vad rädd jag blev.

Jag lyckades skrämma grannen,han såg skräcken i mina ögon.
Har vaknat till liv. Natten var vild men nu börjar jag komma igen,.
Tänkte att det skulle bli hemma kväll med film.
Men Jye ringde och undrade vad som händer ikväll.
Jag sa min plan och den godtogs inte på en lördagskväll.
Film kan du se på alla andra dar i veckan.




Saken är den att alla dar i veckan här är lördag för mig.
Min karaktär är LONG GONE
och jag är en sucker för dansgolv.

Svira om och pååt igen.
Pratade precis med Mille och han gav mig massa energi när han sa att han saknar mig!
Sötfis!
Saknar dig oxå!

Skål & ha en fab Lördag mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Inte gråta och vara ledsen..
    Allt som du saknar finns kvar där hemma där du lämnat det, sedan att några blivit tjockare, smalare, äldre, fler.. det är bara sånt som tiden bestämmer.
    Bilderna är uppe nu!
    Tänkte lägga upp några från 2008 med. när vi gick på skattjakt i skogen :)
    Kram, dansa som en tok :)

    SvaraRadera
  2. *skrattar** Stackars oskyldiga granne och stackars rädda syster!

    Precis som Vivi säger; alla finns kvar här hemma om än i något förändrad form.
    Prinsen vill att du skaffar riktig Skype så han kan se dig också, nästa gång ni pratar. ;)

    PoK

    SvaraRadera