fredag 27 maj 2011

Som Amanda säger

Läste precis på Amandas Blogg.
Hon undrar vilka läsare hon har.

And so Do I.
Man blir nyfiken. Jag skriver massa jidder som folk faktiskt läser.
Ni kikar in varje dag och gör min dag lite mer intressant faktiskt.
Det är kul för jag får inspiration.
Ska bli bättre med bilderna.
Löfte nr 1.

SysterYster..


Ni är ca 150 stycken som följer mitt liv.
Min syster, Vivi och Lillis är
dom som oftast langar kommentarer.



3 av 150.
Då är det 147 kvar.
Feel free to leave a comment..


Skriv om vad du gjort idag, Hur mycket fint det finns på H&M just nu.
Nånting..El vad jag ska göra nu när jag är i Australien! Tips mottages..
Stilla min nyfikenhet.





Skulle väl oxå vilja passa på att önska er där hemma en mycket trevlig fredag.
Min har pågått ett par timmar redan kl är 13 här!

Puss kram & mycket Kärlek!

9 kommentarer:

  1. Åk till Byron Bay och känn lugnet :)

    SvaraRadera
  2. Hej Emelie! Japps det ska jag göra! ;)

    SvaraRadera
  3. Snyggt nytt på blogggen! :))

    SvaraRadera
  4. Vad händer på västkusten kanske du undrar? ;)
    I will tell you!
    Regn!
    Blåst!
    ...
    Mer onödig fakta... dom har bytt kaffeapparat på bygget så nu kan man faktiskt ta sig en kopp! HAHA!
    ...
    O bästa?
    Ska kirra tattoo tid... :D

    Förresten har ni varit på Bondi stranden och sett dom där livvakterna som visats på tv??

    Take care!

    /lillis

    SvaraRadera
  5. på bygget? är detta ringhals?:) Tattoo tid lät nice!miran oxå!
    Bondi Beachen bor jag två min ifrån! livvakter o torn..

    Verkar som om vi har liknande väder atm!

    ha en bra fredag!

    Sis; Japp lite ljusare och lite bättre..var uttråkad innan så jag fixade o trixade..så mkt lättare nu när jag har blogspot! tack vare dig!pratade med din fruga precis.. ;)kul kul!kram

    SvaraRadera
  6. jajamensan stämmer bra med Ringhals!! :D
    haha se där ja!! då kan du hänga lite på stranden o njuta av utsikten då ;)
    /lillis

    SvaraRadera
  7. Jag läser alltid :) Önskar mer bilder! Puss pårej.

    SvaraRadera
  8. Jag tittar in här lite då och då fina Miranda! / Alicia

    SvaraRadera
  9. Helloj!

    Jag kikar in då och då :)

    Annie

    SvaraRadera