torsdag 2 februari 2012

Vi mår bra

Hade 9 mejl på Facebook om olyckan som hänt i Phuket.
Jag och Amanda mår bra. Blev dock lite oroliga då vi hängt med ett gäng Varbergare som
var påväg upp mot Koh Samui igår. Men vi tror inte det var dem. Kände inte igen namnen på personerna som omkom. Vi lider med deras familjer och nära. Känns så himla osant. En olycka kan hända så fort.

Nu ska vi ut och segla ialf. 
När jag växlade pengar innan idag. Stod det en kille jämte mig.
Vi började snacka och jag sa att vi var här i en månad och att vi skulle jobba.
Då jobbade väl han på Unnis och bad mig komma förbi imorgon. Dom behövde folk.
Precis där jag vill jobba också. 
Vill man något så händer det. Jag är levande bevis på det!

puss kram o ta hand om varann! xxx

3 kommentarer:

  1. ..och du har en förmåga att hitta de där sakerna. The Secret!

    Skönt att höra från dig.. *p&k*

    SvaraRadera
  2. Åh Unnis med bästa maten på phi phi! va roligt mirre!!! hoppas allt är bra annars. miss u! puss elin

    SvaraRadera
  3. p&k till er oxå! saknar er!

    SvaraRadera