onsdag 29 februari 2012

vi har gjort ngt som vi aldrig gjort tidigare ..

Gårdagen ja.
Phi Phi lip. Båtresa Flygplats.
Trötta och fnittriga i vanlig ordning.
En mycket trevlig amerikan som pratade
 med mig om mitt ben.
Eftersom jag har en binda runt smalbenet
så frågade han om jag varit med om hajattack.
Han tyckte jag skulle köra en story om att jag
faktiskt blivit biten, men jag sa att jag bergsklättrat
och blev överfallen av en apa. Long story kort.
Vi sov hemma i hans Kings size bed.
Killen jobbad för Airforce One.
Diplomat pass och kändes som en hyvens kille.

Vi sov gott, fick en lägenhet för oss själva
imorse då han hade stuckit till jobbet.
TUSEN TACK för din gästfrihet!
Sedan tog vi frulle på Sturbucks.
Mirris glömde viktiga väskan med  
Pass, tusentals baht och flygbiljetter.
Men ärliga som alla verkar vara i Singapore
kom Baristan springades efter oss när vi lämnat fiket.. vi hade nog gott i cirka 5min.
Tur att man är blond och sticker ut
Annars hade hon nog aldrig sett oss på
gatan.....  
Jösses vilken tur jag hade!
Singapore är helt underbart och osant rent.
Pauls lägenhet kostade 50papp i månaden.
Men då ingår poolen och gymmet oxå, Vääääärt!


Vi har lyxat oss i krämer från Victoria Secret och hittat en ny
 have2have parfym från VS.

 Det blir att unna sig innan hemresan. 

1 kommentar:

  1. Era snyggingar, fan vilket nags place! Bra ett ni rekar lite inför hemresan ;)

    SvaraRadera