lördag 4 februari 2012

därav jobb

Både jag & Amanda är suckers för shopping.
Dagarna i Bangkok gjorde inte vår budget bättre.
Men fan så mkt lyckligare.
 Älskade fransväska! 
Du o jag kommer leva ihop hela livet.

Väskor kan man aldrig ha för många av.
Fick köpa mig en ny plånbok då min blev snodd förra veckan.
Var en kille som gick efter mig  när jag var påväg hem,
han puttade till mig och tog min plånbok.
Har aldrig blivit rånad så nångång. 
Nu har det hänt 2 ggr på denna tripp.

Nu sitter jag & Mandisen och käkar frulle.Sedan blir det stek vid poolen.
En annan nyhet är att jag & Amanda ska bli sambos.
Jag tar med henne till Varberg. Lika Bäst. Vi har hängt så länge nu att det 
skulle vara konstigt utan varann

Önskar er en skön söndag!
pussis
 

6 kommentarer:

  1. Men vad fasen, vad blev du av med den här gången då??

    ..och grattis till samboskapet! :)

    SvaraRadera
  2. ..och just det, så jäkla snygg fransväska!

    SvaraRadera
  3. visst är den! helt underbar! läbbigt de där med killen som snodde min väska, det var bara lite pengar i men ändå! hörde en nasty story om kvällen innan så jag är glad att han bara puttade till mig o tog väskan! men detta är första ggn jag hör o är med om ngt lsäkigt så jag är glad ialf! efetr alla äventyr genom åren! hur var milles födelsedag?

    SvaraRadera
  4. fasen vad bra, då har jag ju en till som kan hjälpa till med 30-årsfesten!!

    don't forget, 21 april! :)

    /olof

    SvaraRadera
  5. wow va snygga väskor! vill med ha!!!! puss elin

    SvaraRadera
  6. visst är dom elin! bästa ever! du får låna när vi blir grannar! Olof: amanda is in! lätt! xxx

    SvaraRadera