tisdag 21 februari 2012

spill inga tårar

Idag så kom tårarna.
Gick hem efter jobbet och panikkänslan över att snart lämna denna ön kom
.
Min chef Paddy sa att han gör allt för att jag ska stanna. Betalar mitt Visa.
Betalar Bims biljett upp till Thailand så att jag ska kunna stanna här.
Tydligen är jag hans bästa tjej på restaurangen. :)

Min andra chef Kapten Dennis sa idag att på måndag kommer han fänglsa fast mig i båten
låta vara instängd så jag missar flyget på Tisdag.  Många ska vidare till Sydney nu i slutet av Feb,
nångång ska man väl ta farväl så det är väl dax nu på Tisdag ;(

Gjorde ögonfransförlängning idag, blev jättefint!

Vi ska lägga oss  tidigt ikväll för vi är dödens. Vi skippade stranden och stannade
 inne på ac rummet hela dagen. Nåväl..
Kärlek från Mirris

1 kommentar:

  1. Naaw gumms gumms! Inte gråta. Sjysst att pröjsa min biljett med, låter som dom verkligen vill ha kvar dig! Finfina ögonfransar du fick med :). Snart ska vi kramas jäääääte mkt!!! Kram kram!!

    SvaraRadera