fredag 17 februari 2012

man tackar

Boom!
Igår var min blogg on fire!
Hela 207 läsare hade trillat in. Stort!
Väldigt kul ;-)

Ju mer inlägg jag skriver ju mer läsare blir ni.
Ska sluta va slacker!

Häromdagen skickade denna prinsessa en bild till mig.


Den värmde i hjärtat för det lilla röda är nämligen MITT!
Bara mitt! 
Här firar vi midsommar 2012. Vi börjar kl 12.00
Klär stången kör dansen dricker snaps och äter sillen.
Dansar i ladan springer bastar och nakenbadar när det blivit mörkt.

Har vi tur så är mina jordgubbar från gården mogna,
då har vi dom på tårtan ...
Vilka kommer undrar jag!! ??
 DU ? DU? och DU?


Ska hyra ut mitt hus from Augusti 2012. 
Vet ni någon som vill bo en längre tid?
hör gärna av er till min mejl;
johansson.miranda@gmail.com

 
 

1 kommentar:

  1. Om exakt 18veckor vaknar vi upp i stugan med kommentaren: va hände igår!? ;P

    SvaraRadera