onsdag 22 februari 2012

min lilla pappis

Pratade precis med min pappis <3
Vad skulle jag göra utan han! Vilken klippa.
Önskar att mina föräldrar inte var från stenåldern och  kunde använda internet emellanåt.
Alla andras föräldrar har Facebook och Skype. Som zigienare unge kommer jag väl aldrig bo i Sverige mer än sommartid så vintrarna är långa utan sina päron. O well, jag skickar dom på kurs. 
Måste väl finnas nån för att lära sig internet! 
nu när fisket inte är så bra så kanske han kan ta en kurs på campus ?

Berättade att min kompis Bim kommer till Bali. Men för att han skulle veta vem det var som var jag tvungen att säga; Lillemor´s Peters dotter, Biim. <3 (Lillemor är pappas kusin)
-Jasså, känner du henne? 
Typiskt mina föräldrar, dom vet knappt vad mina vänner heter.
Nu äre jobb.

2 kommentarer:

  1. :))

    (JAG kan ha kurser med dem, men de vill ju inte!)

    SvaraRadera
  2. Haha så härligt! haha "Bim, De ä päters däääga" ;). Verkar vara alla föräldrars stora problem att komma ihåg namnen på alla ens vänner (har man för många då?). Puss!!

    SvaraRadera