fredag 17 februari 2012

Du kan va bäst!

Nyduschad och halvfräsch ska jag träffa 
Annelie & Sandra snart.
Vi ska käka på Unnis. En av Phi Phi´s populäraste restaurang. 
Det blir soppa för mig för jag mår fortfarande illa.


Häromkvällen blev en tjej förälskad i min bejb. 
Hon hade letat aslänge efter en sjöjungfru och frågade om hon fick ta kort.
Är lite emot att ge bort mina tatueringar. Men den kvällen halkade jag runt på rom och var full av kärlek så jajemän, Varsågooooood jag älskar henne oxå! 
Spindelnätet är lite av min favorit också. Känner mig lite tuffare
med lite ink på armbågen..
Några har gått på historien om min tid i fängelse!
Jag med sämsta pokerfejset kan lura folk.
WOW!

Trevlig Fredag mina finaste.

1 kommentar:

  1. Världens snyggaste kåkfarare! MKT KÄRLEK /Hannah

    SvaraRadera