fredag 24 februari 2012

Detta är kul

Alla snackar om princesstårta hit o dit. Bilder på Facebook och bloggar.
Vickan hade kläckt igår och jag fattar ingenting. 
Måste man inte vara gravid för att få barn?

Hade missat detta helt. Jag har noll koll på skvaller och sån skit.
Min syster hade länkat till denna sida och jag höll på att dö av skratt.
VEM FAN SKRIVER SÅ HÄR 2012. 
Riksmarskalksämbetet har glädjen att meddela att 
H.K.H. Kronprinsessan Victoria torsdagen den 23 februari 2012
klockan 04.26 nedkom med en dotter.
Såväl moder som barn mår bra.
( http://www.kungahuset.se/kungafamiljen/aktuellahandelser/aretsaktuellahandelser/kommunikefranriksmarskalken.5.70e7de59130bc8da54e800020555.html)

Herrejösses, skriv att Vickan & Danne fått en flicka.Alla mår bra.
Hurra Hurra Hurra
Nedkom med en dotter? Ha?
Sikket jävla språk. 

Kanske bara är jag men jag tycker sånt språk är töntig.
Och jag tillhör dem så älskade Familjen, med hey baburiba gänget.
Humor är kul, seriösa saker, Inte så kul.

Så Gralle till er från mig.







 

1 kommentar:

  1. *flabbar*** Du ÄR verkligen helt hopplös!!
    Det är ju just för att det ÄR så högtravande som det ÄR roligt!!

    SvaraRadera