lördag 25 februari 2012

bästaste Sverige, Chirre-sessan

Men fy fan va bra.
Efter mitt ris häromdagen emot ;jag-minns inte-det-våra-ordet , men nåt kansli
som skrivit om Sessans lilla tjej.

Jag gillar namnet skarpt! Trodde på Beata, Beattrcie el nåt sånt tråkigt.
Vickan kankse e lite cool ändå!Nya  Innemorsan 2012?

Hurra för ett bra Sverige
Nu fattas bara att Madde skaffar tjej.
Dåkänns det som kungafamiljen fått med mycket.
Kungen-porrklubb? 
Silvia´s pappa något med Hitler och förnekar
Prinsen är ihop med en snygg utvikningstjej, bra där.
Och Madde var förlovad,men bröt den.
Det sista är ju tråkigt, Ingen gillar cheater´s!
Sveriges kungafamilj är som oss.  BIG UP!

Jag gillar när det är lite tvärtomemot alla regler och normer.
Annolunda är bra. Jag ska vara den som gör att; 
Resa och njuta  blir accepterat.Att inte leva 7-16 liv till en vardag.
I typ hela mitt liv
För än så länge ses travellers som folk som flyr från verkligheten.
Medans jag anser att jag lever precis så som jag vill. 
Förverkligar drömmar.
Finns det något vackrare?! <3



Idag firar jag och Mandisen Ledig Lördag.
Helg. När hände det sist?
Poolhäng med mängder av vänner.
Älskart!

3 kommentarer:

  1. Haha du är för härlig skriver så det smattrar om tangenterna så vissa meningar blir helt snurriga.
    Lite som du. <3
    Jag testar ny bloggportal o jag tror jag gillar :)
    stor kram V

    SvaraRadera
  2. hahaha, smattrar är så stockholm! smattrar= sex. ialf av vad jag fått lära mig! men jag är snurrig thats sooo right!love u darling! x

    SvaraRadera