tisdag 1 november 2011

skit ska skit ha..

photomap

8h på sjukan med massa kramp och hostattacker. Höll andan typ en gång i minuten flera ggr. Här är det givmilt med painkillers ialf . Fick rejäla doser så fötterna domnade å de snurra i huvudet. kul att jag dragit på mig nån jäkla bronkit aom oftast sitter i 6veckor upp till 3 månader.lägg till muskelinflammation på det så fattar ni min status! jag är liten å lessen just nu å hög på codeine tabletter. ledighet för mig börjas med sjukdom. mindre nice! må väl vänner!

5 kommentarer:

  1. hej du kanske behöver muntars upp lite nu när du är sjuk. det skulle i alla fall jag vilja bli.
    kolla in den här killen och sprid vidare hans videos till dom som kanske ochså behöver lite skoj att titta på.

    http://www.youtube.com/watch?v=uucxAMUTxME

    http://www.youtube.com/watch?v=HycVC-IJNAI&feature=related

    http://www.youtube.com/user/TristanBjorling#p/u/17/qBOVJzTcwE0

    skriv gärna en kommentar till mig så jagg får veta vad du tyckte.
    och krya på dig :)

    SvaraRadera
  2. Alexandra Ericsson1 november 2011 kl. 14:44

    Aaaaamen vad tråkigt att läsa Miranda. Bronkit är skit! Fint att du ska iväg på semester det kommer råda bot på alla sjukdomar. Tony fick bronkit när vi bodde nere i Schweiz, hej s(ch)vejs stora delar av den säsongen. Problemet var att Tony fortsatte jobba och träna.. du ska bara chilla nu tjejen. Chilla och sova så kommer det snart vara över. Tony fick även en sjujäklars massa C-vitamin medicin, medicinen hette Retard, det tyckte jag var jättekul. Ha det nu alldeles, alldeles underbart på ditt äventyr! Ät åtta apelsiner om dagen. Kram

    SvaraRadera
  3. yoga o stressa mindre... då ska du se att karman kickar in o visar en väg till välmående.../lillis

    SvaraRadera
  4. Fy, din stackare!! Det lät inget vidare.. Men ta det lugnt så går det säkert snart över. På tors har vi sista dan i skolan sen e allt som vanligt igen. Låter sim en härlig resa du ska ut på. Krya på dig! Kramar

    SvaraRadera
  5. hej alla sota! ja tuff ar de minsta jag ar. Gar som en karring o vagrar typ hosta nar jag eg maste.
    Det ar bara att vanta ut det..sangliggandes mina sista dar i Siddan kanns sadar. Atminstonne blir jag bra inom kort och kan njuta resten av tiden!
    tack for era tankar! de varmer!
    kommentarer ar basta medicinen till lilla mig <3 hemlangtan kickar in nar man ar fuuuk....

    kram & Karlek.

    SvaraRadera