tisdag 1 november 2011

Time To Pretend

photomap
Seriöst.
Nån vill mig ont.
Sitter på Amandas Cafe nu fick ett jävla krampanfall.
Googlade precis Bronkit. Mina symtom är precis som det står under akut Bronkit.
Min hosta har ju suttit väldigt länge och jag har blivet
väldigt öm i mina lungor.
Vill typ grina... gör förbannat ont just nu och jag vågar knappt
andas..Eller röra mig :(

Med start NU ska jag bli en bättre snällare och fantastisk människa.
Detta måste ha något med Karma och göra.

Har packat väskan imorse för att göra mig redo inför flytt..
Den ni ser på bilden är den som ska med mig dessa 6 mån..

Avslutar med att säga som min pappis säger..
Det ordnar sig ...

1 kommentar:

  1. Önskar jag kunde göra dig frisk! *skickar en massa energi och positiv karma till dig*

    (liiiiiiten väska!)

    SvaraRadera