torsdag 3 november 2011

Den som letar han finner

Vi ringde efter vagbeskrivning men fick till svar att 
det ar dumt att fraga mig, jag vet inte vart ni ar.
SRY

Sa vi fragade tanten i kiosken
-Valar?? har jag inte sett har
Amanda svarar:
-Ja valar, sanna som finns i vattnet.
Gosh Lady fatta galoppen! 
Men vi traska vidare tills den snuggaste killen 
vi sett hittills i Sydney gick forbi. 
Han sa vart vi skulle.
-Thhhhhhannnnx Boi.. :)

Efter regn kommer Valar.

Japp, sa sant som det ar sagt.
Vi var med om det idag.

Och efter Val kommer solsken.

3 ggr hann jag se Manly. 
Och favoriten ar  
Shelley Beach.
Dar finns det odlor och sma kaniner.
Bilder kommer nar A fatt internet.

Vill avsluta med att saga:
Mirris har bast vanner!
Aven om ni ar tusen mil bort sa tanker jag pa er jamt.
Det hoppas jag ni vet.
xx

1 kommentar:

  1. Önskar jag kunde sätta mitt liv - som jag älskar - på paus o bara dra iväg till värmen och yogan och harmonin ett par månader.. Gosh.. Seems like your living my dream..

    SvaraRadera