onsdag 23 november 2011

Åh nu får jag huvudvärk här,åh näsblod oxå..

För två Solsidan fantaster så haglar kommentarena titt som tätt.
Fan va vi skrattar!
Smala Sussie hamnar på andra plats.
 Bussresorna blir lite roligare då nämligen.

Fy fan vilken dag. Uppe i ottan. Bussresa på 5h.
Framme och möte och skit..
Där får vi reda på att man ska köpa mat för hela den här Fraser grejen!
WTF Mothafukkas! vi blev lovade mat! ;(
Tyken infotjej och vi sitter som frågetecken.
Jag ligger -23 kr på mitt konto och undrar hur fan jag ska lösa den här sitsen.
Tur hade väl jag och hade precis 22 dollar kvar på Aussie kontot.
Det blev Nudlar Nudlar mer Nudlar och lite frukt.
Vi kommer dricka vtn ur sjön på ön och förhoppningsvisa loosa lite vikt.

Nu ska vi snart gå upp så jag får gå å lägga mig klockan står på 05.30

-Har såån jävla otur hela tiin. To quote Pölsa.

Annars är vi lyckliga.
Over and ut.

1 kommentar:

  1. Hej ! Hoppas du har en bra kväll, kika in på min blogg och var med och tävla om en värdecheck på skoaffären CITYBIRD =)

    SvaraRadera