tisdag 8 november 2011

32 grader






Heeeeej
Paradis och milslanga strander.

Traffade pa tva Engelska tjejer som jag har hangt med sedan bussstationen i Sydney.
10 ar yngre an mig :)
Mamma ska lara dom allt :)

Vi njuter av milslanga strander och skont hang.
Jag forstar varfor ni gillar Byron mina fina.
Mycket like pa denna stad.


Syster Yster, bara frukt!
Du vet ju redan om att jag inte roker.
Skrev dessutom kontrakt pa det nar jag var typ 7.
Leta upp det!

Karlek till alla er darhemma som tanker pa mig!
Jag tanker pa er oxa nar jag steker och hanger i hangmattan.


xxxxx

3 kommentarer:

  1. hängmatta-häng... shit... snacka avis nu... njut bara njut! /lillis

    SvaraRadera
  2. Du ar alltid så söt som lämnar kommentarer! Jag blir glad! ska hänga lite åt dig määä! :)

    SvaraRadera
  3. ;)
    bara skojs att man får "följa med" på din grymme resa och drömma sig bort lite... sweet och shchyrre... ;)
    /lillis

    SvaraRadera